Facebook  Twitter  Google+  YouTube  Twitch.tv 

General Topics » Where are all the people?? by ARAKUL~ Today at 01:05:59 PM
News » Regarding the 1.18 patch - bad news - volunteers needed by rawrr Today at 05:45:23 AM
General Discussion » Clan SgT Tournaments by SoLo.RAiN Today at 12:17:31 AM
General Discussion » Outdated video card drivers - Can't load SC with new patch by SoLo.RAiN Yesterday at 06:33:07 PM
General Discussion » Problems with patch 1.18? by Puppy Yesterday at 04:58:33 PM
General Topics » Good news, Fish server re-allows 1.16.1 by 2v2trigga April 24, 2017, 02:37:06 PM
General Topics » Regarding the shoutbox by koN April 22, 2017, 03:44:24 PM
General Discussion » O.o by SoLo.RAiN April 22, 2017, 03:13:56 PM

S.23 | March 3 - May 2

  1v1 | Channel: Op UGL        USWEST
  2v2 | Channel: Op UGL        USWEST

RankPlayer                       Record
1 SilenT.koN77-29
2 DefJam56-15
3 Fire.buu108-96
4 LasT_PostMan58-10
5 FakeGosu55-24
Follow us on Facebook!

 Downloads
Standard Map
Anti-Hack Map
UGL Anti-Hack

 Quick Links
Join League
Report Game
League Rules
File Complaint
Members
Total Members: 2447
Latest: etoile_filante
New This Month: 49
New This Week: 3
New Today: 0
Stats
Total Posts: 14215
Total Topics: 2289
Most Online Today: 154
Most Online Ever: 2978
(November 21, 2014, 10:09:11 PM)
Users Online
Members: 8
Guests: 118
Total: 126

*Users online within the last 60 minutes.


Author Topic: VS]Mixtli Hacker  (Read 585121 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Abelito

  • Drone
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
VS]Mixtli Hacker
« on: June 24, 2013, 10:47:27 PM »
well i tnink this player is obvius hacker, in this replay he xplore with pylon my brk, later he stop when i atak your drop.
its obviusly hacker.

Offline DjMiXtli

  • Drone
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #1 on: June 24, 2013, 10:56:05 PM »
You were over my shuttle and reaver with barracks for about a minute.. Does it make sense for me to try and drop you? No. Plan was to move shuttle as if i were. Kill your rack with my two goons then pick up my second reaver and rape your front since you were obviously doing all u could to stop drop.. Take your loss like a man.

Offline BeSt)jalapollas

  • Drone
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #2 on: June 24, 2013, 11:34:02 PM »
come on hacker pólice ... cheks his replays
he hacks 100 %

Offline DryFly

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #3 on: June 25, 2013, 02:41:16 AM »
then put some evidence together best)j.. if ur so sure. cuz obviously admins aren't finding anything on there own

Offline Sexy-reeKo

  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #4 on: June 25, 2013, 03:41:32 AM »
like Rubber said. IF you have any evidence. Feel free to post em .

Offline xp-night

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #5 on: June 25, 2013, 03:01:49 PM »
The admins don't need evidence to tag someone. they tagged me on personal opinion and hatred. If your liked then u won't get tagged eric. If they don't then the'll just find reps and say stuff like "he droped from the corner with no d" or if u drop from the corner WITH d then thell say 'HE's just trying to hide his hacks here" and actually say that that's a suspicious action.... lmfao its a joke and u can't win so just be gm and they won't tag u

Offline BeSt)jalapollas

  • Drone
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #6 on: June 25, 2013, 03:29:02 PM »
o my bad i make a mistake
vs]myxtly he dont hack. Im sorry
the hack is that guy called vS]JTs somethin like that( mylife4aiur)

Offline Sexy-reeKo

  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #7 on: June 25, 2013, 11:10:28 PM »
Sithlord keep on topic plz.

Offline xp-night

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #8 on: June 26, 2013, 11:06:50 AM »
That is the topic. Someone hacking when they probably don't. You guys not needing evidence to tag someone is just part of the "hacking" topic. Especially a mod like u who even logs on a few days prior to someone getting tagged and msg's "your getting tagged on suspicious evidence very soon" all because I called u a noob and wouldn't partner u lol.

Offline Adler

  • Ling
  • **
  • Posts: 78
  • Lässt Muskeln spielen als wären sie seine Kinder
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #9 on: June 26, 2013, 11:08:59 AM »
hacker police is corrupt! free xp-night! and free palestina!

Offline Sexy-reeKo

  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #10 on: June 27, 2013, 01:54:25 PM »
That is the topic. Someone hacking when they probably don't. You guys not needing evidence to tag someone is just part of the "hacking" topic. Especially a mod like u who even logs on a few days prior to someone getting tagged and msg's "your getting tagged on suspicious evidence very soon" all because I called u a noob and wouldn't partner u lol.

we have plenty of evidence and its actually pretty hard to lay a tag on someone belive it or not. What we dont have to do is present our proof so U hackers cant adapt to our ways of catching u Cheaters. Get over it sithlord. Season 3 is coming up. U'll have another chance to play legit so stop crying plz and keep this thread about its subject.

Offline RasTa

  • Ling
  • **
  • Posts: 72
  • Best way 2 make your dreams come true is 2 wake up
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #11 on: June 27, 2013, 04:08:40 PM »
That is the topic. Someone hacking when they probably don't. You guys not needing evidence to tag someone is just part of the "hacking" topic. Especially a mod like u who even logs on a few days prior to someone getting tagged and msg's "your getting tagged on suspicious evidence very soon" all because I called u a noob and wouldn't partner u lol.

we have plenty of evidence and its actually pretty hard to lay a tag on someone belive it or not. What we dont have to do is present our proof so U hackers cant adapt to our ways of catching u Cheaters. Get over it sithlord. Season 3 is coming up. U'll have another chance to play legit so stop crying plz and keep this thread about its subject.
lol yeah pls sithlord. Shhhh.. ty..

Offline Sexy-reeKo

  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #12 on: June 28, 2013, 12:26:12 PM »
Sithlord, final warning. keep on topic and if u have a comlpaint. file it in a new thread.

Offline MyLife4Aiur

  • Drone
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #13 on: June 29, 2013, 01:10:32 PM »
lol obviously eric doesn't hack haha.. watch his games he losses vs stupid strats lol ... also i dont think sithlord xp-night MATT hacks he have been free of hacks since i remember prolly the onlyone without hacking once .. :/

Offline La.Revelations

  • Dragoon
  • *****
  • Posts: 225
  • PM me for assistance.
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #14 on: June 29, 2013, 07:18:46 PM »
Lol a former/current hacker sticking up for a former/current hacker... then saying someone currently flaqged never used hacks. That's pretty comical.

Offline DjMiXtli

  • Drone
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #15 on: June 29, 2013, 10:07:58 PM »
Lol a former/current hacker sticking up for a former/current hacker... then saying someone currently flaqged never used hacks. That's pretty comical.

Lol coming from a former/current noob who is 4-10 in 2v2 the one thing he specializes in. Still crying hacks to make up for how shitty you are @ SC?

Offline La.Revelations

  • Dragoon
  • *****
  • Posts: 225
  • PM me for assistance.
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #16 on: June 30, 2013, 11:00:23 AM »
Oh child... the one time I called you a hacker I beat you. :)

Offline xp-night

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #17 on: June 30, 2013, 03:35:43 PM »
lol i made like 2 more posts in this thread and they just keep erasing them lol....

Offline LivE.SworD

  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 1065
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #18 on: June 30, 2013, 03:40:49 PM »
lol i made like 2 more posts in this thread and they just keep erasing them lol....

Another admin wanted to delete all your posts and ban you from the forum as well. You should consider yourself lucky that this is not what happened.

Offline xp-night

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #19 on: June 30, 2013, 03:58:47 PM »
Yea man I sure am lucky to win the season and get banned for hacking when I don't hack. That sure is lucky of me... What great luck I have...

Offline uNi-DreaM

  • ᴬᴰᴹᴵᴺ
  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 951
  • Feel free to feel.... free.
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #20 on: July 01, 2013, 01:17:59 AM »
This is how I view hackers.


Offline uNi-DreaM

  • ᴬᴰᴹᴵᴺ
  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 951
  • Feel free to feel.... free.
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #21 on: July 01, 2013, 01:24:37 AM »
And then when they win the game they're like


Offline Uni-GhøsT

  • 5D995DG99ETV33K
  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 9006
  • IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #22 on: July 01, 2013, 01:46:45 AM »
Lol they all just pussies..

Offline uNi-DreaM

  • ᴬᴰᴹᴵᴺ
  • Battle Cruiser
  • *****
  • Posts: 951
  • Feel free to feel.... free.
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #23 on: July 01, 2013, 02:46:40 AM »



Offline xp-night

  • Dragoon
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: VS]Mixtli Hacker
« Reply #24 on: July 02, 2013, 02:05:53 AM »
man your some funny dork guy!!!!! can guess your age and I bet its around 19 am I right winner!?!?!?!? imply that your right when you and all the rest of your loser buddies r wrong more plz. and again YOUR SO FUNNY!!!!!! fucking loser. who trys to be an admin on a site for gamers whos r 10000000000x better than them?????? Lets c if someone can answer this question whos actually won a league and knows actual gameplay...!!!!! (insert resume here....) fucking newb ass losers...